Cubanisto en Boiler Room organiseren mysterieuze party op geheime Brusselse toplocatie

Cubanisto x Boiler Room ft. LEFTO - donderdag 7 april - Brussel

Het in het nachtleven populaire Cubanisto, het bier met rumsmaak van AB InBev, en het wereldwijde muzieknetwerk Boiler Room verenigen op donderdag 7 april underground DJ’s en elektro-muziektalent in Brussel. De Cubanisto x Boiler Room party koos een iconische plaats in de hoofdstad voor wat één van de meest onverwachte én exclusieve party’s van het moment wordt. LEFTO zorgt, als curator van het event, voor een unieke set van hoofdzakelijk jong, Belgisch underground talent.

De Cubanisto x Boiler Room party belooft een intrigerende ontdekkingstrip naar het onbekende. Het mysterieuze Cubanisto-masker onthult op 7 april een voor partygangers voorlopig onbekende locatie in één van de bekendste Brusselse culturele en architecturale bakens. LEFTO selecteerde een mix aan veelbelovend Belgisch en internationaal talent dat garant staat voor het ontdekken van een unieke muzikale en visuele totaalbeleving.

Het Cubanisto-bier met rumsmaak groeit, een jaar na de lancering, in ons land verder uit tot een vaste waarde in het nachtleven. Het opvallende Cubanisto-masker duikt op als de nacht valt in de meest toonaangevende clubs en party’s. De mix van Cubanisto en Boiler Room belooft opnieuw een grensverleggende duik in het onverwachte met een onvergetelijke nacht voor de Brusselse party-scene.

Perscontact: Marianne Lenaerts - +32 499 53 35 49

Meer informatie over Cubanisto: www.cubanisto.com
Meer informatie over Boiler Room: https://boilerroom.tv/

Marianne Lenaerts

Over AB INBEV

De oorsprong van onze activiteiten gaat terug tot 1366 naar de brouwerij Den Hoorn, gevestigd in Leuven. In 1987 ontstaat de brouwersgroep Interbrew uit de fusie van twee grote Belgische brouwerijen, Artois (Leuven) en Piedboeuf (Luik, Jupille). Interbrew lag aan de basis van AB InBev, dat in 2004 ontstond uit de combinatie van Interbrew met het Braziliaanse AmBev. In 2008 combineerde InBev met Anheuser-Busch tot AnheuserBusch InBev, ’ s werelds leidinggevende brouwer. Ons bedrijf staat voor een lange geschiedenis waarin vakmanschap, kwaliteit, innovatie en service naar consumenten en partners altijd centraal hebben gestaan. Onze bedrijfsmissie is ‘We Dream Big To Create A Future with more Cheers’. We zijn toegewijd aan het bouwen van geweldige merken die de tand des tijds doorstaan en aan het brouwen van de beste bieren met de beste natuurlijke ingrediënten. Onze gevarieerde portefeuille van meer dan 500 biermerken omvat wereldwijde merken zoals Budweiser®, Corona® en Stella Artois®; ook internationale merken zoals Hoegaarden® en Leffe®; en lokale kampioenen zoals Jupiler®.

www.ab-inbev.be